Hoppa till innehållet

Flower ametyst 🌸 i aften kl. 19:00

Varukorg

Din varukorg är tom

Handelsvillkor

Betalning
Soulful får betalt med Dankort / Visa Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard och JCB. Betalning kommer först att dras på ditt konto när objektet sänds. (Om du ber om paketet som skall transporteras mer än 7 dagar efter bokningen, pengarna dras efter 7 dagar.)

Samtliga belopp är i DKK. Danska kronor och är inkl. MOMS.

Soulful använder en godkänd betalningsserver som krypterar alla dina kortuppgifter med SSL (Secure Socket Layer) protokollet. Det innebär att du inte kan läsa informationen.

Leverans

Vanligtvis kan jag få ditt paket av inom 2-5 arbetsdagar, men det kan förekomma under perioderlängre leveranstid på upp till 7 dagar.

Om du har beställt ett paket där, tyvärr har det skett ett fel i lagerhantering och en av dina produkter inte finns i lager, jag skicka paket av utan och drar mindre mängd, och sedan ge dig meddelande på mail.


Vi skickar alltid med Dao eller GLS där du kan välja hemleverans eller leverans till ett paket butik. GLS används främst för de stora tunga paket som väger över 3 kg. Men vill du GLS, sedan skriva en e-post på support@soulful.dk.

Jag har valt att stödja en liten kiosk i min närmiljö, och därför alla beställningar överlämnas hit och vidarebefordras. Men det innebär också att det inte alltid är alla paket som skickas samma dag var jag leverera dem. I perioder av stress, kan det hända att paketet först skannas på dagen efter, eller när paketet anländer till paket centrum.

Specifika paket butik?
Tyvärr har jag inte har möjlighet att automatiskt kan du välja ditt paket butiken, men har du något som du föredrar och sedan skriva ett e-postmeddelande med ordernummer. Och vilket paket butik den ska skickas.


Lämna tillbaka
Du har 14 dagars retur på fysiska produkter.
När återvänder är det kundens ansvar att packa objektet säkert på. Om varan returneras i fel monter är pengar inte gett avkastning.

Kunden betalar för returfrakten och returförpackningar skall skickas till nedanstående adress ochgör inteatt paketera butiken.

Ska du skicka ett paket tillbaka, skicka till:

soulful
Englandsgade 11, st
6700 Esbjerg.

Kom ihåg att ta med ordernummer i paketet.

NOTERA!När jag får paketet gengäld kan du gå upp till 7 dagar innan det har behandlats. Om du är osäker, är du välkommen att skriva en e-post på support@soulful.dk.

Klagomål
I skadade produkter eller produkter som har fel eller brister, kontakta oss på contact@soulful.dk - då hittar vi gemensamt.

 

2 års garanti ges enligt Buying lagen. Vår garanti gäller för fel i material och / eller tillverkning.

Klagomålet gäller inte fel eller skador som begåtts av felaktig användning av produkten.

Soulful täcker returkostnader i rimlig omfattning.

Inte mottagna paket som skickas av krav.

Refusion
Om återbetalning kommer överens, skicka din kontakta oss på support@soulful.dk, så att vi kan överföra det överenskomna beloppet.

Ångerrätt
Det finns 14 dagars full returrätt på varor som köpts i vår webshop.
Perioden räknas från den dag du får beställningen.

Return kostar dig måste hålla dig själv.

Regret skall anmälas till oss med 14 efter köpet och från uttag, måste du returnera transporten senast 14 dagar efter återkomsten transporten.

Budskapet måste tillhandahållas per Post support@soulful.dk. I meddelandet, gör oss klart att du vill utnyttja din ångerrätt.

Artikeln stå när du skickar returen
Du är ansvarig för eventuell försämring av produktens värde till följd av annan hantering än nödvändigt för att avgöra vilken typ av produkten och hur det fungerar. Med andra ord - du kan prova varan på samma sätt som om du provat det i en fysisk butik.

Om objektet är försökt utöver vad som beskrivs ovan anser vi att det används, vilket innebär att du bara vet om köpet eller inget av inköpsbeloppet, beroende på handelsvärdet.

För att få hela inköpsbeloppet måste du göra detsamma som du kan i en fysisk butik. Du måste prova objektet, men ta det inte i själva användningen.