Leverans + leverans
Leverans
Vanligtvis finns går mellan2-5 arbetsdagarFrån du lägger din beställning tills du har den i dina händer, men i perioder kan förekomma längre leveranstid på upp till 7 dagar.
Om du har beställt ett paket där, tyvärr har det skett ett fel i lagerhantering, får du ett meddelande till e-post på detta så snart som möjligt.
Vi skickar alltid med GLS där dukan välja hemleverans eller leverans till ett paket butik.
Plocka upp i Esbjerg?
För närvarande är det inte möjligt att plocka upp din beställning hos oss i Esbjerg, men vi hoppas att det snart kommer att vara möjligt igen.
Specifika paket butik?
Tyvärr har jag inte har möjlighet att automatiskt kan du välja ditt paket butiken, men har du något som du föredrar och sedan skriva ett e-postmeddelande med ordernummer. Och vilket paket butik den ska skickas.
I rusningstid kan packnings humle fyllas och accepterar inte flera paket. De kommer sedan att skickas till närmast tillgängliga. Vi gör vårt bästa för att få det så nära dig som möjligt.
GLS väljer automatiskt vilket paket butik är närmast dig.
Om olika skäl, du har inte haft möjlighet att ta emot ditt paket vi inte återbetala porto, men hoppas på er förståelse att rusningstid kan vara en nödvändighet.
Lämna tillbaka
Du har 14 dagars retur på fysiska produkter.
När återvänder är det kundens ansvar att packa objektet säkert på. Om varan returneras i fel monter är pengar inte gett avkastning.
Kunden betalar för returfrakten och returförpackningar skall skickas till nedanstående adress och gör inteatt paketera butiken.
Ska du skicka ett paket tillbaka, skicka till:
Soulful Aps.
Att. Ditte Kristensen.
Englandsgade 11, vardagsrum
6700 Esbjerg.
Kom ihåg att ta med ordernummer i paketet.
NOTERA!När vi får paketet gengäld upp till 7 dagar innan det har behandlats. Om du är osäker, är du välkommen att skriva en e-post på support@soulful.dk.
Klagomål
I skadade produkter eller produkter som har fel eller brister, kontakta oss på support@soulful.dk - då hittar vi gemensamt.
Om du förlorar en sten, använda det under meditation eller annat arbete och det bryter det inte att beskriva som ett klagomål, och vi tar inte tillbaka det.
Olika nyanser och former av ospecificerade varor är inte utformade som ett klagomål. Vi agerar naturliga produkter, och en del av sin charm är deras mångfald. Om du vill storlek, färg eller form, du välkommen att skriva det i ett mail till support@soulful.dk eller som en beställning kommentar. Vi kommer att göra vårt bästa för att uppfylla era önskemål.